Işıl Öksüz (Altınşehir İlkokulu) Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar - Ağustos 24, 2020 Yeni eğitim öğretim yılımız hayırlı olsun. Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Yorumlar Müge Hazar25 Ağustos 2020 04:44Güzel ve verimli bir donem geçirmek dileğiyle. Yeni eğitim ve öğretim yılımız hayırlı olsun😊YanıtlaSilYanıtlarYanıtlaFatma Gökçe Coşar 5 Eylül 2020 07:01Uzaktan da olsa verimli ve güzel bir yıl olur inşallahYanıtlaSilYanıtlarYanıtlaSeyhan Demirci Özer/Boztepe İlkokulu-Trabzon16 Eylül 2020 02:00Herkese başarılı bir eğitim-öğretim yılı diliyorum. Minik birinci sınıf öğrencilerim ile 21 Eylül'de okulumuzun kapılarını açıyoruz.Heyecanla yapacağımız çalışmalar için gün sayıyoruz.YanıtlaSilYanıtlarYanıtlaYorum ekleDaha fazlasını yükle... Yorum Gönder
Güzel ve verimli bir donem geçirmek dileğiyle. Yeni eğitim ve öğretim yılımız hayırlı olsun😊
YanıtlaSilUzaktan da olsa verimli ve güzel bir yıl olur inşallah
YanıtlaSilHerkese başarılı bir eğitim-öğretim yılı diliyorum. Minik birinci sınıf öğrencilerim ile 21 Eylül'de okulumuzun kapılarını açıyoruz.Heyecanla yapacağımız çalışmalar için gün sayıyoruz.
YanıtlaSil