Masalımın Sesi

Masalımın Sesi isimli yeni eTwinning projemiz hepimize hayırlı olsun. Güzel bir çalışma dönemi geçirebilmek dileğiyle.

Yorumlar

  1. Çok güzel çalışmalar yapacağımız bir proje olacak, çok heyecanlıyım😊

    YanıtlaSil
  2. Blogumuz da hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir dönem olacak. Eğlenerek geçireceğimiz bir çalışma:)

    YanıtlaSil
  4. Sabırsızlıkla diğer proje çalışmalarının başlamasını bekliyorum..Sadece öğrenciler için değil bizlerinde zevkle içinde olacağımız bir proje olacağını düşünüyorum

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş öğretmenim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder